ADRENALÍN V ŠKOLE!

17.06.2018

Keď mám povedať pravdu, tak celá základná škola bola mojím veľkým zážitkom. Prežila som v nej najkrajšie dni svojho života, ale zároveň aj tie najhoršie. Raz prišiel ten deň, keď som sa ráno zobudila a otvorila som oči, chvíľku som ešte rozmýšľala, ako celý deň dopadne. Keď som sa prichystala do školy mohla som vyraziť. V škole ma čakali kamarátky, tie pohľady, ktoré sme na seba hádzali sme tušili, že dnešný deň bude v niečom výnimočný. Kedže som mala ešte svoju 18 ročnú sestru na základnej škole tak sme sa bláznili jedna radosť. Pred hodinou som sa so sestrou dohodla, že ešte vtedajšiu pani učiteľku Nociarovú, ktorá  by vysvetľovala učivo občianskej výchovy,  keď sestre vtrkol nápad, či by sme my 3 baby nezaklopali na učebňu a neutiekli, nám to pripadalo ako najväčšie dobrodružstvo tak sme sa vydali. Ani jedna z nás nechcela zaklopať, ale jedna z nás tam išla a zaklopala v tom sme všetky 3 utekali rýchlejšie ako Usain Bolt a búchali na schodoch nohami ako slon čo bolo pre tú učiteľku určite moc ,,nenápadne" nikto sa nič nedozvedel a tým sme boli o to radšej.

Marion Holosova - Osobný blog
Všetky práva vyhradené 2018
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky